Wednesday 4 October 2017

Kan I Live Off Forex Trading


Premier forex trading news site Grunnlagt i 2008, ForexLive er den fremste Forex trading nyhetssider som tilbyr interessant kommentar, mening og analyse for ekte FX trading fagfolk. Få den siste bryte valutahandel nyheter og nåværende oppdateringer fra aktive handelsfolk daglig. ForexLive blogginnlegg har ledende tekniske analyse kartleggingstips, forexanalyse og kursparhandelstutorials. Finn ut hvordan du kan dra nytte av svingninger i globale valutamarkeder og se vår realtids forex-nyhetsanalyse og reaksjoner på sentralbankenes nyheter, økonomiske indikatorer og verdensarrangementer. 2017 - Live Analytics Inc v.0.8.2659 HØY RISIKO ADVARSEL: Valutahandel gir et høyt risikonivå som kanskje ikke passer for alle investorer. Utnyttelse skaper ytterligere risiko og tap eksponering. Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk valuta, vurder nøye investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikotoleransen. Du kan miste noe eller alle dine opprinnelige investeringer investerer ikke penger som du ikke har råd til å tape. Opplær deg selv om risikoen forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finans - eller skatterådgiver hvis du har spørsmål. ADVISORISK ADVARSEL: FOREXLIVE gir referanser og lenker til utvalgte blogger og andre kilder til økonomisk og markedsinformasjon som en pedagogisk tjeneste til sine kunder og prospekter, og støtter ikke meninger eller anbefalinger fra bloggene eller andre kilder til informasjon. Kunder og prospekter anbefales å nøye vurdere vurderingene og analysene som tilbys i bloggene eller andre informasjonskilder i sammenheng med klienten eller prospektene, individuell analyse og beslutningstaking. Ingen av bloggene eller andre kilder til informasjon skal anses som en track record. Tidligere resultater er ingen garanti for fremtidige resultater, og FOREXLIVE anbefaler spesielt kunder og potensielle kunder å nøye gjennomgå alle krav og representasjoner fra rådgivere, bloggere, pengeforvaltere og systemleverandører før du investerer penger eller åpner en konto hos en hvilken som helst Forex-forhandler. Eventuelle nyheter, meninger, undersøkelser, data eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investerings - eller handelsrådgivning. FOREXLIVE frasier seg ethvert ansvar for enhver tapte rektor eller fortjeneste uten begrensning som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Som med alle slike rådgivende tjenester, er tidligere resultater aldri en garanti for fremtidige resultater. Vise Touch Klikk hvor som helst for å lukke Jeg er ikke sikker på om du spør om hvordan du handler en Live Forex-konto eller lever av forex handelsinntekter. Hvis du trenger å vite om du kan leve av forexinntekter så kan du selvfølgelig også, og du vil også ha mye mer frihet som du kan reise verden mens du opprettholder en inntekt av forexmarkeder så lenge du har tilgang til internett. Jeg vil foreslå å lære så mye som mulig. Vær oppmerksom på at mye elektronisk informasjon du vil lese vil være ganske mye ubrukelig. Fokus på å lære å lese prishandling (MEST VIKTIG) og lære de andre tekniske nødvendigheter som trendlinjer, støtte og motstandsnivåer, fibbonaci, forstå bevegelige gjennomsnitt og en du bør definitivt forstå er dagens marked Sentiment og Fundamental data (økonomiske nyheter). Lær dem og kutte alt overskudd, og du vil gå mye raskere enn folk som går gjennom alle indikatorene kampen som de til slutt innser langsiktig, virker ikke. Hvis du vil lære mer om forex trading og hvordan du kan bli lønnsom og unngå alle de såkalte hellige grailene som ikke fungerer, bli med på mitt gratis webinar hvor vi skal forklare hvordan vi genererer høy sannsynlighet handler profesjonelt for å oppnå og opprettholde lønnsomhet og konsistens. Det vil virkelig hjelpe deg med å fremme kunnskapen din og spare deg for mye tid også Også følg oss på IG Vi er nær 11k følgere 217 Visninger middot View Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Aman Arora. Jeg satte opp få handelsblogger for å veilede om virkeligheten i Financial Markets. Tenk separat fra hinderet. Byggede strategier som er allsidige fordi banker og institusjoner ikke handler på daglig basis. De vil bare vite hvordan forhandlerne handler om sin handel og oppfører seg nær sterke markedsvendepunkter som Trendline, Resistance and Supports, og du bør være god nok til ikke å få felle og handle hvordan de nærmer seg markedet, når de gjør det. Du kan lete etter ressurser som tilbud og etterspørsel tilnærming på nettet eller se opp for hjelp på blogger som Trade Forex Price Action som banker, finansinstitusjoner og hedgefond og les markedet for avanserte prishandelshandelsfellesskap som de er de beste ressursene for å gi deg beskjed hvordan å nærme seg Forex trading og spesielt bygget for å hjelpe nye og oppleve handelsfolk for hva de er etter og hva de skal være etter. 133 Visninger middot Ikke for reproduksjon Jeg tror at når du føler at du kan handle konsekvent, kan du leve med forex trading. Jeg er en forex-aktør siden 3 år, men jobber fortsatt med et jernbaneprosjekt, (Fulltidssjobb Part time trading) Når jeg føler det, kan jeg være sikker på kapitalen min, og også fortjeneste konsistens. Jeg vil slutte jobben min for bedre muligheter i handel. For tiden driver jeg en blog tradingwithtatu som har alle viktige nivåer av pris handling og har en online streaming, youtube live tv av min handel. Offcourse du kan se min live trading tradingwithtatulive-tv denne bloggen blir popularitet og omtrent får 1,00 daglig. Etter 1 år ville jeg analysere inntektene mine og begynne å leve med forex trading. 188 Visninger Middot Ikke for ReproduksjonJa. Jeg kan bekrefte at det er mulig. Du kan sjekke min egen track record her. Det er imidlertid ikke enkle penger, men. Det tok meg omtrent tre år å bli konsekvent lønnsomt. I mellomtiden var det smertefullt. Jeg mistet mye penger og det var ofte frustrerende. Etterpå synes jeg det er en måte å myke denne læringskurven (mer om det senere). Innsatsen var verdt det. Når du mestrer dag handel, det er veldig lønnsomt. Kontoen forbindes veldig raskt. Den er veldig skalerbar. Når du har en velprøvd metodikk, måler du bare enkelt antall kontrakter etter hvert som kontoen din vokser. Det er mye enklere enn å åpne 50 flere restauranter eller utvide et selskap til et nytt land. Du kan handle fra hvor som helst. Du kan velge når du skal jobbe og når du skal ta fridagen. Det krever ikke mange arbeidstimer per dag. Det er ingen sjefer, ansatte eller logistikk å håndtere. Du kan gjøre det i alle aldre, uten en grad eller bli pensjonert. Den er fleksibel og lønnsom, i sum. De fleste bedrifter dør før eller senere etter hvert som næringer er modne eller trender endres. Men finansmarkedene vil alltid være der. Og når du lærer ferdighetene, har du det for alltid. Hvis du tenker på handel som raske rikdom, ikke engang prøve det. Du blåser kontoen din. Du må spørre deg selv om du er lidenskapelig om det og om du er villig til å sette den nødvendige innsatsen, tid og penger for å lære det riktig. Hvis svaret er ja, og du tar det seriøst, kan du gjøre det. Spørsmålet er det mulig å være en lønnsom næringsdrivende, ikke mye forskjellig fra det er mulig å lære golf og oppnå handikap 5 eller er det mulig å bli plastikkirurg og leve av det eller er det mulig å bli ekspert på digital markedsføring. Absolutt ja, men du kan ikke gjøre det om to uker alene, det er bare ikke realistisk. Du bør heller ikke begynne å praktisere kirurgi på ekte pasienter uten riktig opplæring først. Du bør heller ikke begynne å handle live uten forutgående trening. Det er uvurderlig. Først lær deg, da handelen Spør deg selv om du vil ta dette på alvor. I så fall fokusere på å finne en god mentor eller et godt handelsprogram. Jeg brukte to år på å prøve å gjøre det alene eller med noen middelmådige kurs. Jeg unngikk å investere en betydelig sum penger på utdannelsen min mens jeg mistet 20 ganger det med handel selv. Crazy, det er ikke det jeg prøvde å øve kirurgi uten å være opplært for det. I mitt tredje år, som en desperasjonshandling før jeg sluttet hele grepet, investerte jeg betydelig penger i anstendig mentorskap. Det var tipping point for meg. Jeg ville ha spart mye penger og frustrasjon hadde jeg gjort ting i riktig rekkefølge: Først lærer, så handler du. Jeg gjorde det omvendt jeg handlet (og mistet mye penger) og deretter lært (jeg måtte faktisk lære meg å bli kvitt alle mine feil). Når du starter, bør du bruke mindre tid på å prøve å handle og mer tid på å prøve å finne god trening og mentorskap. Den vanskelige delen her er bra. Gjør din forskning, investere tid og krefter for å finne den riktige treneren. Vær forsiktig med ethvert nettsted som selger ideen om at handel er enkle penger. Sjekk om de virkelig handler eller ikke. Be om deres ytelse. Sjekk om deres metode passer til din handels personlighet. Å velge riktig utdanning vil være din beste handel. Veien til økonomisk frihet Trading lønnsomt er mulig. Det er også mulig å handle for å leve, men ta det som et langsiktig mål. Det avhenger også av din kontostørrelse og personlige forhold. Ideelt, i løpet av læringsfasen vil du kombinere den med en annen inntektskilde for å redusere trykket. Jeg ville ikke vurdere å slutte en jobb for å kunne handle full tid før jeg hadde en oversikt over minst ett helår med konsekvent lønnsom handel og en anstendig kontostørrelse. Når du blir lønnsom, kan du begynne å diversifisere deler av handelsvinduet ditt i andre i andre aktivakategorier, for eksempel eiendomsmegling eller oppstart, og dermed vil du diversifisere inntektskilden din uten å ha en fullstendig konvensjonell jobb eller en sjef. Du klarte det. Du er ute av rotterløpet. 3k Vis middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Jeg har vært trading for å leve som en privat Trader for de siste 15 årene. Jeg pleide å være ingeniør. Mitt svar er ja. ja du kan handle for å leve. Men for å gjøre det, må du virkelig vurdere å handle som enhver annen virksomhet. Som enhver annen virksomhet må du ha en prosess på plass som genererer inntekt regelmessig, du trenger et ferdighetssett og du trenger hardt arbeid. Trading, for meg, er kvoten av opportunityquot tilgjengelig for alle fra enhver bakgrunn. Jeg pleide å være ingeniør. Jeg kjenner individuelle handelsmenn som pleide å være fabrikkarbeider, tidligere profesjonell fotballspiller som ble skadet, advokater, leger, enslig mamma osv. Det viktigste er at du virkelig må være villig til å lære, jobbe hardt og forandre livet ditt. Nylig har min lillebror avsluttet sin karriere i ingeniørindustrien for å bli med meg på heltid. Håper det har hjulpet deg. 7,3k Visninger middot Vis Oppvotes middot Ikke for reproduksjon Må være mitt svar er ikke akkurat til emnet. men Haven, du trodde at ved start av kontoen og valg av utveksling må du observere det som er viktigst, jeg mener å utvikle ferdighetene med å selge og kjøpe, blant annet fremme av handelsplaner. En svært avansert handelsmann kan produsere sine individuelle indikatorer eller til og med handelsmaskiner Uansett, alle disse basene på en grunnleggende ting som vi alle, uten unntak, må utnytte: på handelsplattformen Du kan observere vitnemålene eller godkjenne de vanligste plattformene selv. Jeg vil råd til å prøve dem gratis og test på nettstedet: 548 Visninger middot Ikke for Reproduksjon Michael Shaffer. Har handlet amp investert siden 1990039- Made and lost boatloads. Fortsatt her. Ja, hvis det er bra. Hvordan blir du bra Les de beste bøkene, få noen sanntids trading erfaring med prohandlere, så noen få år alene. Hvis du overlever alt det og ikke mister mer enn, å si 25 av hovedstaden din, kan du ha en sjanse. Det er som enhver annen virksomhet. Din suksess avhenger av hvor godt du utfører. 613 Visninger middot Ikke for Reproduction middot Svar forespurt av Pedro BarriosThread: Du trenger minst en halv million USD for å leve av FOREX trading De store guttene (fagfolk) gjør bare ca 10 om året. Hvorfor tror så mange mennesker fortsatt, de kan leve med en 100.000 konto (eller verre: med mye mindre). For eksempel: 10 årlig avkastning på en 100.000 konto er en månedslønn på 417 USD. mens 10 på en .5 millioner konto er lik 1666 USD. Det er før skatt. Og la ikke glemme, de 10 returnerer et år er reservert bare til de bedre blant de 5 lønnsomme. JS forex: Jeg er enig med deg i at gode handelsmenn har et årlig overskudd på 10-20 pr år. Og du bør ha minst 500k hvis du vil leve ved handel. BKforex er et godt bevis på at du må ha 500 K som handelsmann med en konservativ handelsstil. Hvis du studerer Boris Shlossbergs nettsted under resultater. Beregn gjennomsnittlig utbetaling over 6 års periode ender på ca 450 per måned med en 100k-konto. Bakside Boris Shlossberg informerer aldri sine medlemmer om, hvis du bare har 10 til 30 K konto, vil du bli negativ på grunn av det årlige abonnementsavgiften. Selvfølgelig kan du handle en mer aggressiv da må du være en hard core day daytrader. På den motsatte enden av Shlossberg finner du Steve Patterson som kun har maksimalt 50 K på sin handelskonto. hver måned tar han ut over 50k. Trading stil svært aggressiv inntjening mellom 200-400 i året. Sist redigert av torulf39 02-09-2014 kl. 05:59.

No comments:

Post a Comment