Saturday 14 October 2017

Systema Futures Trading Strategier


av Michael R. Bryant Systematiske handelsmetoder er grunnlaget for handelssystemer og automatiserte handelsstrategier. De består av tekniske indikatorer eller andre matematiske metoder som brukes til å generere objektive kjøp og salgssignaler på finansmarkedene. Noen av de mest populære metodene har vært i bruk siden før bruk av datamaskiner, mens andre metoder er nyere. Denne artikkelen viser ti av de mest populære systematiske metodene som finnes i handelssystemer. Flytte gjennomsnittsoverskridelser. Handelssystemer basert på crossover av to bevegelige gjennomsnitt av forskjellige lengder er kanskje den vanligste systematiske handelsmetoden. Denne metoden inkluderer også tredoble bevegelige gjennomsnittsoverskridelser, samt den bevegelige gjennomsnittlige konvergensdivergens (MACD) indikatoren, som er forskjellen mellom to eksponensielle glidende gjennomsnitt. De bevegelige gjennomsnittene selv kan beregnes på en rekke måter, som for eksempel enkle, eksponentielle, veide osv. Kanalutbrudd. I denne metoden er en priskanal definert av det høyeste høyeste og laveste lavt over noen siste antall barer. En handel signaliseres når markedet bryter ut over eller under kanalen. Dette er også kjent som en Donchian kanal, som tradisjonelt bruker en tilbaketrukket lengde på 20 dager. Det berømte skildpaddsystemet var angivelig basert på kanalbrudd. Volatilitet breakouts. Disse er liknende i noen henseender til kanalbrudd bortsett fra at i stedet for å bruke høyest høyeste og laveste lavt, er breakout basert på den såkalte volatiliteten. Volatilitet representeres typisk av gjennomsnittlig sant rekkevidde (ATR), som i hovedsak er et gjennomsnitt av strekkområdene, justert for åpning av hull, over noen tidligere antall stenger. ATR er lagt til eller trukket fra dagens pris for å bestemme breakout-prisen. Supportresistance. Denne metoden er basert på ideen om at hvis markedet er under et motstandsnivå, vil det få problemer med å krysse over denne prisen, men hvis det er over et støttenivå, vil det være vanskelig å falle under denne prisen. Dens betraktes som betydelig når markedet bryter gjennom et støtte - eller motstandsnivå. Også når markedet bryter gjennom et motstandsnivå, blir denne prisen det nye støttenivået. På samme måte, når markedet faller gjennom et støttenivå, blir den prisen det nye motstandsnivået. Støtte - og motstandsnivåene er vanligvis basert på nylige, betydelige priser, for eksempel nyere høyder og lav eller reverseringspunkter. Oscillatorer og sykluser. Oscillatorer er tekniske indikatorer som beveger seg innenfor et angitt område, for eksempel null til 100, og representerer i hvilken grad markedet er overkjøpt eller oversolgt. Typiske oscillatorer inkluderer stokastikk, Williams R, Endringshastighet (ROC) og Relative Strength Indicator (RSI). Oscillatorer avslører også markedets sykliske karakter. Flere direkte metoder for syklusanalyse er også mulige, for eksempel å beregne den dominerende sykluslengden. Syklengden kan brukes som en inngang til andre indikatorer eller som en del av en prisforutsigelsesmetode. Pris mønstre. Et prismønster kan være så enkelt som en høyere sluttpris eller så komplisert som et hode og skuldre mønster. Tallrike bøker er skrevet om bruk av prismønstre i handel. Emnet for japanske stearinlys er i hovedsak en måte å kategorisere forskjellige prismønstre på og knytte dem til markedsadferd. Pris konvolutter. I denne metoden er band konstruert over og under markedet slik at markedet normalt forblir innenfor båndene. Bollinger-bånd, som beregner bredden på konvolutten fra standardavviket av prisen, er trolig den mest brukte typen priskupé. Handelssignaler genereres vanligvis når markedet berører eller passerer gjennom enten øvre eller nedre bånd. Time-of-dayday-of-uke. Tidsbaserte handelsmetoder, basert på tidspunkt på dagen eller ukedag, er ganske vanlige. Et velkjent handelssystem for SampP 500 futures kjøpt på åpent på mandager og avsluttet på slutten. Det tok fordel av en tendens markedet hadde på den tiden til å handle om mandager. Andre systematiske tilnærminger begrenser handel til bestemte tider på dagen som har en tendens til å favorisere visse mønstre, for eksempel trender, reverseringer eller høy likviditet. Volum. Mange systematiske handelsmetoder er basert utelukkende på priser (åpne, høye, lave og nærtliggende). Volumet er imidlertid en av grunnleggende komponentene i markedsdata. Som sådan er metoder basert på volum, mens mindre vanlige enn prisbaserte metoder, verdt å merke seg. Ofte bruker handelsmenn volum for å bekrefte eller validere et markedsflyt. Noen av de vanligste systematiske metodene basert på volum er volumbaserte indikatorer, som for eksempel balansevolum (OBV), akkumulasjonsdistribusjonslinjen og Chaiken-oscillatoren. Prognoser. Markedsprognoser bruker matematiske metoder for å forutsi prisen på markedet noen gang i fremtiden. Forecasting er kvalitativt forskjellig fra metodene som er nevnt ovenfor, som er utformet for å identifisere omsettelige markedstendenser eller mønstre. I motsetning til dette kan et handelssystem basert på prognoser for eksempel kjøpe markedet i dag hvis prognosen er for at markedet skal være høyere en uke fra i dag. Vær oppmerksom på at denne listen er basert på popularitet, som ikke nødvendigvis er den samme som lønnsomheten. Vellykkede handelssystemer benytter ofte en kombinasjon av metoder og ofte på ukonvensjonelle måter. Det er også mulig at andre, mindre populære metoder kan være mer lønnsomme i noen tilfeller. Hvis du ønsker å bli informert om nye utviklinger, nyheter og spesialtilbud fra Adaptrade Software, vennligst bli med på vår e-postliste. Takk. Dette har vært måneden med kontrasjoner i porteføljen Long Gold, Long Eurocurrency, Long Coffee Timber, Long Uranium ETF (URA) 8211, fortsatt kort tysk BUXL (German Long Bond). Til denne bunken av kontrasignaler, la jeg til lange britiske pund futures tidligere denne uken. Let8217s ta en titt på det: Vi har dagskartet for de britiske pund futurene nedenfor: siden BREXIT-eventedagen stearinlys, har markedet omsatt gradvis lavere 8211 i henhold til det blå overlegget som markerer hendelsesdrevet dag. Utvide Fib-overlegget gir handelsforventninger på vei ned. Markedet ser ut til å finne litt støtte på 61,8-utvidelsesnivået (1.21) 8211, og dette tjener som min risiko i den nåværende, lange handelskonfigurasjonen i henhold til MST-signalet (lilla pil opp). Min portefølje er rettet mot den mer ordinære tankeprosessen av en fortsatt sterk USD-indeks 8211 som kan vise seg å være den rette siden av handelen. Jeg sier dette når jeg observerer den ubøyelige pressen til nyere nye høyder over USAs aksjeplass, som USD-indeksen er direkte korrelert med. Så lenge budet på amerikanske aksjer vedvarer, kan USD også gå høyere. Selv om jeg handler programmet, og jeg er for tiden i aktive måneder for Pound Euro 8211 som er korrelert 8211 men likevel liker jeg RR fra langsiden. I8217ve postet opp det ukentlige diagrammet av pundet under sluttlinjediagrammet viser en trippelbunn til sluttkursen 1,22. Så en ukentlig og eller flere dagers lukking under dette betyr fornyet svakhet ned til 1.14-nivået. Det jeg liker fra denne lange stillingen er nærhet til risiko (exit 02 cent) og nyere ukentlig bullish crossover i 3 ukers (blå) rask stokastisk med akselerasjon til oppsiden, i samspill med oppgangen i den sakte (oransje) 14 uker stokastisk 8211 i henhold til det blå overlegget utelukket nedre paneldata. Denne typen teknisk visning kan tyde på at noen avviker fra den korte GBR-handelen. MST-programmet har opplevd flere signaler i det nye handelsåret. For å oversikt over fremtidige futuresignaler nedenfor: Dette lange signalet ble oppgitt for Jan 8216seasonal8217 trading i henhold til MSTs månedlige handelsplan og i henhold til den siste 8216purple up arrow8217 vist i dagtabellen over. Gull tar en sprette av langsiktig downtrend-linje som går tilbake til markedet topp i desember 2011. Gullfasen skiftet over denne motstanden tidlig 2016 og handler nå med dette som et teknisk støttenivå. I8217m er ikke begeistret over handelsstedet av denne nylige sprettingen, men I8217m i markedet med liten eksponering for nå. Jeg liker fortsatt denne lange posisjonen for nå, da markedet kanskje trenger å slappe av den solgte tilstanden per ukentlig stokastisk under: Den ukentlige stokastiske indikatoren bokset ut over og som svarer til den ukentlige linjediagrammet i de kontinuerlige gullfutures, tyder på at markedet skal bety tilbakestill kort mellomliggende term. Den ukentlige stokastiske har forblitt deprimert under 8217208217-nivået, noe som innebærer en meget oversolgt tilstand siden august 2016. Og dette er den lengste overlatte ukentlige stokastiske tilstanden siden nedgangen i 2011 i gull begynte. 2.Long March Euro-valuta Futures: I tråd med den kontrariske handelen, har jeg lenge Euro-valutaen for første gang siden september 2016: Fra dagens diagram over har Euro-kontinuerlige futures vært i et langsiktig bracketing mønster siden mars 2015 lav på 1,05 nivå. Jeg skrev på dette markedet sist i oktober, da BREXIT-baren var lav, truet med å bryte ned den 9. november, noe som tyder på at euroen kunne gå tilbake til 1,05-nivået. Fib-Extension-overlegget ovenfor bidro til å generere handelsforventning da markedet brøt BREXIT-baren lavt, på en utvidelseslinje, angitt av den siste 8216purple nedpilen 8217. Denne handelen var nylig bestilt og reversert med en lang oppføring i henhold til de siste 8216purple up arrow8217 i går. Breakout i Euro korresponderte med den siste sammenbruddet i USD-indeksen, som skyldes tilbakebetaling. 3. Short March BUXL Futures: Jeg har fornyet min korte posisjon i BUXL futures som i dagtabellen nedenfor: Jeg kjøpte den siste sprettingen av den lange utvidede down-trendlinjen, reflektert av den nylige lilla pil opp, som var en flat handel, da BUXL reverserte til ulemper (siste lilla nedpilen). Dette markedet blir stadig svakere, som kan visualiseres ved reversering til den første downtrendslinjen i slutten av november og nå igjen i sent Decearly Jan, og ikke i stand til å fase skifte seg høyere og i stedet går markedet tilbake lavere, truer med å vende tilbake til tidligere støtte på 164-nivået. Jeg tror fortsatt det er sannsynlig at vi kan se en vesentlig reversering i FI-rommet (tilbake til oppsiden), og dette markedet kan være i ferd med å danne en grunnleggende bunn på dette nivået og kunne hodet høyere. I varelokalet er MST Short Nat Gas March Futures, Long Jan Timber, Long March Coffee: Jeg har kopiert kartene nedenfor med de siste pilene som noterer dagens bransjer. 4.Short March Nat Gas: Vi har sammenbrudd i den ukentlige Stokastiske i NG som per ukentlige linjediagram nedenfor, noe som tyder på mulig fortsatt kortvarig svakhet. 5. Long March Coffee som den siste blå opp pilen 29. desember. Kaffe har vært veldig oversold. Jeg brukte 7 år på å jobbe for AHL, et stort systematisk hedgefond (tidligere i min karriere tilbrakte jeg også 18 måneder trading eksotisk rente opsjoner for en investeringsbank, Barclays Capital). Min første jobb var å utvikle og styre en systematisk global aktivitetsstrategi for makrohandel. Deretter klarte jeg en portefølje av rentebærende strategier med flere milliarder dollar (futures, swaps, obligasjoner og kredittderivater). Se omsiden for mer. Siden jeg forlot hedgefondbransjen, har jeg skrevet et live systematisk handelssystem skrevet i python og ved hjelp av interaktive meglere C API grensesnittet gjennom swigiby. som jeg handler mine egne penger med. Systemet handler nesten 40 futuresmarkeder med en gjennomsnittlig holdingsperiode på flere uker, og har en hovedsakelig trend følgende karakter. Jeg legger regelmessige oppdateringer på min handel på elitetrader. Min trading konto er også synlig på fondseeder (TA4483751). Jeg er for tiden (september 2016) rangert som nummer 2 av alle handelsfolk, og 1. i teknisk kategori. Hei Rob, Hvordan håndterer rammeverket ditt det uunngåelige tapet av strøm eller Internett-tilkobling, for eksempel, ditt rammeverk oppdager en tilstand som krever at en bestilling skal plasseres, men strømmen går ut, eller Internett-tilkoblingen din går ned. Gitt beskrivelsen av maskinvaren du bruker til å kjøre systemet, høres det ut som at koden ikke er vert i noe datacenter, men heller kjøres i et miljø (for eksempel ditt hjem) der en slik situasjon kan (og gjør) forekommer. Hei Robert, stort spørsmål. Ja, jeg kjører mine ting 39 hjemme 39. Det finnes en rekke mulige scenarier. I scenario 1 mister jeg internettforbindelsen min, men får den tilbake. Noen tjenester, for eksempel få kontoen verdi og få prisen vil mislykkes graciøst (behandle hva de blir det samme som en NaN). Ordrer som har blitt sendt inn vil bli forsinket. Gitt hvor langsomt jeg handler, kan jeg leve med dette. Mer seriøst hvis en bestilling er sendt inn og jeg savner en fylling, så får jeg en pause mellom det jeg tror min posisjon er, og hva meglerne sier. Akkurat nå låser jeg posisjonen for å unngå dupliserte handler før jeg manuelt løser problemet (se qoppac. blogspot. co. uk201507systems-building-execution. html) MERK - det er rom for forbedring her. Jeg planlegger å omskrive denne prosessen for å periodisk sjekke alle fyllinger mottatt for dagen, og oppdatere databasen, og fjern deretter automatisk posisjonslås. I en ekstrem situasjon hvis en prosess mislykkes, vil cron-jobben starte den neste dag. Det eneste som startet igjen, er IB API gateway. I scenario to mister jeg makt. Systemet må startes manuelt. På kort sikt er dette veldig likt et tap av internett. I en ekstrem situasjon (på ferie) kan jeg miste strøm i noen uker før jeg kan starte på nytt. Når jeg starter på nytt, vil systemet fylle ut alle de daglige prisene, og den nødvendige handel vil da skje. Gitt hastigheten jeg handler på, har jeg testet den forventede effekten av dette, og jeg kan leve med det. FC skrev denne kommentaren, som jeg ved et uhell slettet: quotHello Jeg er super spent på ting og at du er basert på Storbritannia. Har du en mening om disse: labs. ig docs. labs. cityindex Er skattefordelen verdt utviklingsproblemer, kredittrisiko og dårligere budspørsmålsspørsmål Jeg har ikke et problem med spread-spill, men det er sikkert sant at hvis en Fremtiden var tilgjengelig på samme vilkår (samme kryssstørrelse) I39d handler fremtiden. Vanligvis er det ikke saken. For eksempel kan du handle FTSE 100 ved 1631 et poeng, men fremtiden er 16310. Så spredte spill kan være spesielt nyttige hvis du har en mindre konto, men det bredere spredningen betyr at du må bytte sakte. Heldigvis er kontoen min stor nok til at jeg bare kan holde fast i futures. Jeg diskuterer dette problemet i boken min. Hei Rob, flott bok. Jeg ønsket å fortelle deg at vi er spesialister på å gjennomføre systematiske handelsstrategier for kunder i futures og råvaremarkeder. Vi støtter flere forskjellige plattformer, inkludert TradeStation, TradingBlox, Mechanica, og gir tilgang til nesten alle CFTC-godkjente produkter over hele verden. Hvis du kjenner noen som trenger hjelp med å sette sine strategier inn i markedet, kan vi hjelpe med utførelse og forsoning og gjøre en utmerket jobb (i over 20 år nå). Ta kontakt med meg hvis du vil lære mer om tjenestene vi tilbyr. Takk skal du ha. Shane Visdom visdomstrening Hei Rob, først og fremst, takk for at du skrev boken, fant jeg det veldig detaljert og nyttig. Jeg har lagt merke til en mindre feil, i et sammendrag bare under Tabell 37, siste gjenstand citationstillegg stoppe når shortquot har en feil i matte: 30 (4 1,5) 46 Hei Rob, jeg kom over nettstedet ditt mens du leter etter noen som bruker python for handel . Heldigvis fant jeg deg. Jeg vil gjerne takke for informasjonen du deler med oss. Jeg er helt interessert i boken din. Jeg har imidlertid spørsmål om innholdet. Forklarer du en strategi som du bruker til å bytte futures eller strategier som kan bli ansatt Fordi jeg aldri handler futures og jeg vil begynne å handle ved å lære trinnvis av retningslinjene til boken din, hvis det er tilfelle. Hva bør jeg forvente fra boken Takk på forhånd. Hei. Ja, jeg forklarer noen grunnleggende strategier for handel med futures (også ETF39s og spread-spill). Men de antar litt kjent med futures allerede. Les noe som amazonTrading-Commodities-Financial-Futures-Step-dp0134087186 (første fire kapitler) Også det finnes ingen python i boken. Etter å ha lest boken din, din blogg (her) og din journal (Elitetrader) bestemte jeg meg for å prøve å programmere et system basert på rammen du foreslår i boken din. Spørsmålet mitt handler om oppdateringsfrekvensen du bruker under live trading. Boken din legger vekt på å ikke handle for mye på grunn av de involverte kostnadene. På den annen side får jeg inntrykk av at systemet kjører kontinuerlig, ettersom tidsstemplene er døgnet rundt. Hvor ofte oppdaterer du fornyet beregning av instrumentparametere som volatilitet og kontoparametere som volatilitetsmål Jeg tenkte meg selv å beregne kontoparametere en gang per dag, helst i et øyeblikk når alle instrumenter ikke handler (kontodiv relativt stabil). Og omregne instrumentparametere en gang i timen (bare når de handler). Skal jeg prøve instrumentparametere oftere Det avhenger av din holdingsperiode. Foreløpig oppdaterer jeg sannsynligvis for mye (time), gitt en holdingsperiode på noen få uker eller mer. Jeg kunne enkelt oppdatere alt daglig, og faktisk i den neste iterasjonen av koden min, det er det jeg planlegger å gjøre. Takk skal du ha. Etter hvert som handelsreglene mine vil være langsomme, forventer jeg tilsvarende holdingsperioder. En daglig oppdateringsfrekvens vil trolig være rask nok. Men med flere utvekslinger i flere tidszoner involvert, fører det til spørsmålet: Hva er slutten på dagen? Kanskje jeg vil bestemme meg for å handle på slutten av handelsdagen for hver involvert utveksling. Glad for å hjelpe, takk for alt ditt råd som svar på alle mine innlegg. Jeg har vært papirhandel din quotChapter 15quot system for noen dager nå. Kan du bekrefte følgende med hensyn til bærestrategien din: Den 4. november var sluttkursen for Eurodollar i desember 2016 99.075, og sluttprisen for Jan 2017 Eurodollar var 99.070. Derfor vil handelssignalet være lang. Så, jeg burde være lang Jan 2017-kontrakten, korrigere Hva om spredningen var betydelig høyere på Jan 2017-kontrakten. Ville det være greit å gå lenge i desember 2016-kontrakten. Vil det være noen grunn til å se på Jan vs februar 2017-kontrakten, eller bør vi alltid se på de to nærmeste kontraktene for å bestemme prognosen Takk. Hvilken kontrakt du bør handle, diskuterer jeg mer her: qoppac. blogspot. co. uk201505systems-building-futures-rolling. html. Hvordan måle bære Jeg diskuterer mer i vedleggene til boken. Systematic Alpha Management LLC (SAM) er et New York-basert firma som spesialiserer seg på trading systematiske, kortsiktige kvantitative strategier, ved hjelp av fullautomatisert elektronisk gjennomføring døgnet rundt i et bredt spekter av futures-markeder og proprietære spreads. SAM handler om et markedss nøytralt systematisk Alpha Futures Program som fokuserer på ulike sett med contrarianmean-reversion-modeller, som utnytter kortsiktige prognoser og holdetider fra minutter til flere dager. SAM driver også Systematic Alpha Intraday Program. Begge programmene har til formål å generere konsistent positiv avkastning med lav til negativ korrelasjon til et stort aksje-, obligasjons-, valuta-, bredt hedgefond eller CTA-indeks. SAM ble anerkjent av CTA Intelligence US Performance Awards 2016 som den beste kortsiktige CTA under 250m for sin flaggskipsneutrale Systematic Alpha Futures Fund, Ltd. I 2014 vant SAM seg Pinnacle Award som den beste diversifiserte CTA under 500m AUM. I 2013 var SAM vinneren av CTA Intelligence US Performance Awards som Best Short Term Trader. I 2012. SAM vant HFM Week US Performance som den beste CTA under 250m AUM og i 2009 HFM Week US Performance som den beste CTA Newcomer. SAM er registrert som Commodity Pool Operator (CPO) og Commodity Trading Advisor (CTA) med Commodity Futures Trading Commission, og er medlem av National Futures Association (NFA). Innloggingspanel Hvis du er en nåværende investor, eller ønsker å lære mer om våre produkttilbud, vennligst logg inn eller klikk her for å registrere siste oppdateringer SYSTEMATIC ALPHA FUTURES FUND VINDER 2016 BEST KORT TERM CTA AWARD. (NEW YORK ndash 1. mars 2016) ndash Systematic Alpha Management (SAM) ble anerkjent av CTA Intelligence US Performance Awards 2016 som den beste kortsiktige CTA under 250m for sin flaggskipsneutrale Systematic Alpha Futures Fund, Ltd. (SAFF). 2009 Systematisk Alpha Management, LLC. Personvernpolitikk: Dette materialet må ikke gjengis, distribueres eller overføres til noen annen person eller innlemmes på noen måte i et annet dokument eller annet materiale uten skriftlig samtykke fra Systematic Alpha Management, LLC.

No comments:

Post a Comment